sobota, 3 września 2011

Nidy nie sądziłam, że ...

Dzisiaj dowiedziałam się parę rzeczy, które mnie zasmuciły. Ten chłopak z Niemiec powiedział drugiemu koledze, że jestem brzydka, a mi jeszcze w czwartek powiedział, że tam w Niemczech nie ma takich ładnych dziewczyn jak ja ... ;( W ogóle naopowiadał jakieś głupoty, że ja niby mu powiedziałam, że nie lubie takiego jednego chłopaka, i on za to jest obrażony na mnie ... Nie wiem czy ten chłopak skłamał, bo jest zazdrosny czy ten Niemiec był wobec mnie nieszczery. Nie wiem po prostu nie wiem. Napisałam do tego Niemca na facebook-u i po paru godzinach on był dostępny, ale niestety nic nie odpisał, czyli się nie dowiem. Jest mi smutno bo tu się do mnie kleił, komplementował mnie, wyróżniał a okazało się, że to była tylko gra ! Tyle mu zawdzięczam, nauczył mnie grać w bilarda, sprawił że uwierzyłam w siebie ! Jedne głupie słowo (,,jesteś brzydka'') wszystko zmieniło. Znowu czuję się jak szmata do podłogi nikomu nie potrzebna ... ;(

2 komentarze: