sobota, 24 września 2011

Jee ale fajny dzień ;D

Dzisiaj byłam z Starcie Harcerskim ;D Nasza drużyna zajęła 3-cie miejsce, z czego jestem bardzo dumna bo jest to nowa drużyna. Chodziliśmy po całych Gliwicach ;) Nasz patrol nazwałyśmy ,,seven up'' ;D Po tym Harcerstwie nie działo się dużo. Zaczęłam kochać życie, mimo tego że wszyscy mówią iż jestem brzydka. Mam to już w d***e ;)  5 października czeka mnie i moją drużynę akcja naborowa, czyli nie idziemy do szkoły, jeeest ;D A od 21-23 października będziemy na obozie w Łączy ;) Już nie mogę się doczekać ;).<3

OGŁOSZENIE ... ! !


Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w naszych zbiórkach harcerskich, które odbywają się w każdy piątek od godziny 16 do 18. Zbiórki odbywają się na terenie Gimnazjum nr 4 w Gliwicach. Jeżeli kogoś to zainteresuje i chciałby się dowiedzieć o szczegółach pisać na maila : (jacksonowaa@onet.pl).
Zapraszam serdecznie, Druha Ewa ;**. <3 

2 komentarze: