środa, 7 września 2011

Co za dziecko z niego ;/

Wczoraj byłam na zajęciach dodatkowych w szkole ;d Nawet fajnie było, tylko szkoda, że nam się babka zmieniła ;( No to tak, jak skączyłam zajęvia to szybko szłam na plac zabaw żeby zobaczyć Siwego, ale juz go nie było ;( No więc siedziałam z takim Wydrą (jego przezwisko), Jonim i takim rokkickim ;d I jakieś 10 min później przyszedł mój były... Żal mi go. Otworzył portfel i zauważyłam nową legitymacje ze zdjeciem dlatego chciałam żeby mi pokazał ;d I on coś takiego - ,,ja ci pokaże zdjęcie jeżeli ty pokażesz mi cycki'' ja się na niego spojrzałam a on coś takiego - ,,być może za 2 dni będę wolny bo związek mi się psuje''. Co za dziecko, potem pisał mi jeszcze na gg, żebym mu pokazała cycki i wgl co za debil z niego. On chyba nie kapuje co to znaczy ,,zrywam z tobą'' jak mi go żal;/ A dzisiaj w szkole było fajniee słuchałam muzyki na matmie ;d Na wf nie ćwiczyłam bo nagrywałam z Paullą i Martini zajebiste filmiki i było super. Pogoda dupiata ;/ Chmury i wgl wygląda jak by miało padać ;/ Dobra nie przynudzam, paapatki. <3 ;*

1 komentarz: