czwartek, 6 października 2011

Znowu szare dni ...Why?

Dzisiaj w szkole było nawet fajnie :D Znowu Paulla jest moją przyjaciółką, w sumie jakby nie było ona zawsze była przy mnie (nawet jako koleżanka), każdemu trzeba dać drugą szanse ;) Teraz jest mi potrzebna czyjaś dusza czuwająca nade mną, znowu mi smutno. Zaczęłam tęsknić za Siwym i Rudym :(  Po szkole wyszłam na dwór i zaczęłam wyć. Płakałam i płakałam ;( Masakraa jakaś ;( Gadałam z Rudym, ale on i tak mnie nie lubi więc to bez różnicy ;( Ale chociaż na chwilę poczułam się szczęśliwa, nie było to tak jak kiedyś ale ważne że wgl sie odezwał ;)




                                     Rudy, Siwy I miss you. <33 
                                                                         Kocham Was i żałuje, bardzo żałuje 

1 komentarz:

  1. ^^ a proszę bardzo służę pomocą :). Oj jakie to smutne. NO cóż trzeba jakoś przez to przebrnąć .

    OdpowiedzUsuń