niedziela, 16 października 2011

Niedziela jak to niedziela :D

Dzisiaj byłam u babci, straszne nudy były ;/ Była moja kuzynka i kuzyn, którym 29 czerwca zmarła mama, czyli moja ciocia :( Dobra ale nie ważne, ten kuzyn zaczął mówić do mnie Magda, a tak nazywa się moja ciocia xd Wow, mam nowe imie :D xd Gdy wróciliśmy mama zafarbowała mi włosy. <33 Tzn tylko poprawiała na czerwono :D Aha zapomniałam napisać, że rano zaczęłam nową książkę ,,w pogoni za szczęściem'', jest to o chłopaku, który ciągle zmnienia dziewczyny, jest zakłamany i nie wie co się dzieje w życiu. Czyli historia opisuje mojego byłego ;) Mam już 15 stron a dopiero co zaczęłam :D Wgl mama czytała moją książkę ,,Zmarli mówią ona słucha'' i powiedziała, że zajebista jest. <33 Ale czadlot xd Wydam ją normalnie xd :D A później dodam opisy moich książek :D






Seans Spirytystyczny

Tytuł : Seans Spirytystyczny
Gatunek: Thriller
Główni bohaterowie: Ewa i Martyna Milewska, Szymon Mierzwiński, Grzesiek Karantonis, Tadeusz Karantonis, Damian, Sara
Pozostali: Policjant Wąsek, Kacper, Marcin, Monika, Ania, Marysia, Ksiądz, rodzice Ewy i Martyny, Michał, Asia, Kasia, Kamil, Patrycja, Magda, Kuba, Daniel, rodzice Grześka
Rok: 2011
Stron: 134



Dwie młode 16-sto letnie dziewczyny Ewa i Martyna postanawiają wywołać duchy. Dlatego uciekają z lekcji i idą do szatni. W nieszczęśliwych okolicznościach Martyna zostane opętana przez ducha i zmienia się na gorszą. Podczas spaceru na Lotnisko Martyna zabija małą dziewczynkę. Pare miesięcy później dziewczyny jadą na obóz harcerski, tam Martyna zakochuje się i zabija dziewczyne która podkochuje się w jej chłopaku. Po powrocie do domu Kacper, jej chłopak mówi jej o zdradzie, więc ona go zabija. Ewa bierze swoją siostrę do egzorcysty, tam pozbywają się z niej ducha. Ewa poznaje Grześka i są parą. Zachodzi w ciąże i rodzi Tadzia, są szczęśliwym małzeństwem. Gdy Tadziu kończy 5 lat, Martyna spotyka faceta który ma dziecko, nazywa się Damian. Gdy dzieci kończą 14 lat idą do szatni i chcą wywołać ducha...







Zmarli mówią, ona słucha

Tytuł: Zmarli mówią, ona słucha
Gatunek: Horror, komedia, fantasy
Główni bohaterowie: Marysia i Konrad Rutkowscy, Sandra, Beata
Pozostali: Marcin, Lila, Lilka, Małgorzata, Joanna, Eryk, Kasia, Sławek, Robert
Rok: 2011  
Stron: 113



Młoda kobieta Marysia Rutkowska, jest swieżo po ślubie z Konradem, ma własny zakład weterynaryjny i jest taka jak każdy inny człowiek. Tylko, że potrafi porozumiewać się ze zmarłymi. Pomaga im przejść na drugą stronę. Jej przyajciółka Sandra zginęła w wypadku, dziewczyna sama prowadziła zakład. Pewnego dnia nakryła młodego chłopaka kradnącego książeczki zdrowia zwierząt z szafki, zadzwoniła do jego matki i tak się stało, że kobiety się zaprzyjaźniły. Kobieta nazywa się Beata.








W pogoni za szczęściem


Tytuł: W pogoni za szczęściem
gatunek: komedia
Główni bohaterowie: Toby McCay, Isabelle Richards, Margaret James, Alexandra Sparks
Pozostali: Rodzice Tobiego, rodzice Isabelle, rodzice Margaret
Rok: myślę, że 2011
Stron: postaram się dużooo :D

17-sto letni Toby i jego problemy, jest tak jak inny chłopak, ugania się za dziewczynami, mało powiedziane, on szuka ich na chama. Zmienia swoje dziewczyny jak skarpetki, szybko mu się nudzą, do tego jest zakłamany jak rzaden inny. Mieszka w Los Angeles razem z rodzicami. Najpierw zakochuje się w dziewczynie z gimnazjum o imieniu Isabelle Richards, jest z nią przez rok, po czym mu się nudzi i szuka sobie nastepnej. Jego celem jest Margaret James, koleżanka z podwórka, nie kocha jej ale mimo wszystko jest z nią. Związek psuje im się po wyjedźcie Toby'iego do Niemiec. Pare tygodni później znajduje sobie Alexandre Sparks, jest od niego młodsza o 4 lata ale i tak z nią jest. Gdy ona z nim zrywa, Toby zaczyna zarywać do Margaret która jest naiwna i godzi sie na powrót  Toby'iego.

2 komentarze: