czwartek, 20 października 2011

Heyka :P

Sorki za chwile nieobecności ale nie miałam czasu żeby coś napisać ;) Tyle się działo- Mamuś dziękuję ;* W szkole są takie teksty a szczególnie na polskim, haha. W podręczniku znalałam pare śmiesznych tekstów, typu :

1.Pieśń o roladzie
2.Uszami mózg mu się wylewa ...
3.A głowa całkiem siwa (nawiązanie do Siwego, i moim zdaniem powinno być tak ,,A głowa całkiem pusta i siwa xd )
4.Arcybiskup wali więcej niż tysiąc razy
5.Krew św. Bazylego (a tak ma na nazwisko nasz kolega z klasy ;))

Nie no ja mam ADHD ale coś po mamusi mam .<33 Wgl to moja książka ,,w pogoni za szczęściem'' jest już prawie skączona :D Wiem, wiem szybka jestem ale skoro ma się wene twórczą i ma się podstawy do tej książki to później idzie z górki ;)
Dziękuję mojej mamusi Paulli za to, że cały czas jest przy mnie.<33
A teraz nie przynudzam, papatki :***

1 komentarz: