poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Łoo już 9 miesięcy nic nie pisałam, hahaha xd Część 2

Wczoraj zapomniałam napisać o wielu rzeczach. No to tak, miałam zajeb***e wakacje, byłam w Marianowie (niedaleko Stargardu Szczecińskiego) nad jeziorem. Jeździliśmy również nad Morze, byliśmy w Pobierowie, w Kołobrzegu i Dziwnowie ;) Potem pojechałam z moją ciocią i jej chłopakiem do Warszawy. Tam podobało mi się najbardziej. Codziennie chodziłam z ciocią po mieście, po centrach handlowych :D A co noc oglądaliśmy po trzy nawet po cztery horrory, do tego cioci chłopak mnie straszył ...xd No i w jakiś cudowny dzień jechałyśmy z ciocią na starówkę, zatrzymałyśmy się na światłach i zauważyłam szkołę, do tego było napisane ,,nowe kierunki'' a pod spodem były wymienione. Zauważyłam, że jest napisane ,,technik weterynarii'', właśnie ten kierunek na który chce iść ;) Spisałam sobie adres internetowy szkoły. Po drodze rozmawiałam z ciocią o tym i ona powiedziała, że jeżeli rodzice pozwolą mi przyjechać to ona chętnie mnie ''przygarnie''. Jak wróciłam do domu to od razu zaczęłam rozmowę o tej szkole, mama na początku mówiła, że ,,tak, pojedziesz'' itd, ale teraz znów jej coś nie pasuje i raczej nie pojadę ;/ Jak mi nie pozwoli to sama sobie pozwolę i bez ich wiedzy wyjadę stąd. Potem byłam na parę dni u mojej babci w górach, same nudyy ;/ Ale oglądałam taki fajny serial, który bardzoooo mi się spodobał :D I do teraz go oglądam, zaraz zresztą dodam jego opis :D Także miesiąc miałam fajny, teraz znowu jest do dupy, wczoraj dowiedziałam się, że ten ktoś nie chce się nawet umówić na spacer jako kolega ... Mam okropne życie, zawsze kiedy kogoś pokocham, zacznie mi na nim zależeć to nigdy nie mam szans u niego ;(((  Takie jest życie brzydkiej dziewczyny, dobra nie przynudzam moimi problemami...





OPIS SERIALU 


Oryginalny tytuł : Ghost Whisperer 

Gatunek : fantasy, dramat, thriller, komedia

W roli głównej : Jennifer Love Hewitt (Melinda Gordon), David Conrad (Jim Clancy/ Sam Lucas), Aisha Tyler (Andrea Marino) 



  Amerykański serial telewizyjny o młodej kobiecie, która porozumiewa się z duchami- duszami zmarłych, które maja niedokończone sprawy na ziemi.






Krótki opis serialu, ale właściwie tylko o tym jest xd No to tyle na dzisiaj, może później coś dopiszę ;)
Papatki ;****




 


1 komentarz:

  1. To fajnie spędziłaś wakacje :D Kiedyś oglądałam chyba jeden odcinek tego serialu Muszę powiedzieć , że jest fany :d

    OdpowiedzUsuń