wtorek, 30 sierpnia 2011

Nie chce szkoły ;(

Wczoraj miałam jakiś smutny dzień, wszyscy mnie traktowali jak powietrze. Do tego obraził się na mnie kolega ;( Przeprosiłam go a on powiedział, że wolałby przeprosiny od mojej przyjaciółki a nie ode mnie ;( No więc się popłakałam, dopiero wtedy wszyscy się mną zainteresowali, on przyszedł i mnie przeprosił :D A w ogóle to jego brat chce żebym pokazała mu mój stanik z panterką xd Cały czas łaził i gadał o tym staniku, np. ,,Oskar dam ci piłkę jak ona pokaże mi stanik z panterką'' hahaha xd A dzisiaj rano dostałam list od drugiego kumpla który jest Niemcem :D Potrafi mówić po polsku ale nie potafi pisać, więc napisał mi po angielsku :D No a wczoraj się do niego przytuliłam :D Jee xd Dobra nie zanudzam już, dzięki za przeczytanie posta, papatki ;* ;* <3

4 komentarze: