niedziela, 21 sierpnia 2011

Łoo już 9 miesięcy nic nie pisałam, hahaha xd

No to tak, w moim życiu co chwilę się zmienia. Moja koleżanka Paulla cały czas opisywała to w swoim blogu. W ciągu trzech miesięcy miałam dwóch chłopaków, jeden zostawił mnie po dwóch tygodniach, w sumie to przez moją głupotę, no ale trudno. A z drugim byłam przez dokładnie 51 dni, przez ten czas zajebiście się bawiłam, szkoda że tak krótko, no ale cóż...Życie. Teraz mam kolejny problem, bo zakochałam się w kimś, a ten ktoś kocha kogoś innego i jest dupa ! ;( Staram się nie pokazywać tego, że cholernie mi jest trudno i że tak na prawdę mogłabym stanąć na środku ulicy i zacząć ryczeć jak głupia .... Myślę, że kiedyś mi to przejdzie, bo już nie wierzę że będzie dobrze, przynajmniej nie w tej sytuacji.


             `Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby, kiedy będziesz siedział obok niej 
                                                   wiedząc, że nigdy nie będzie
                                                                                   Twoja !'


No to tyle z mojej strony, dziękuję za przeczytanie mojego posta, postaram się pisać codziennie ;) Papatki **

1 komentarz:

  1. No proszę zaczęłaś pisać bloga :d fajnie xd . hmm No tak ja w twoim Poście xd

    OdpowiedzUsuń